Jari Sillanpää esiintyi olympiastadionila 16.8.2015 omassa juhlakonsertissaan, kun täytti 50-vuotta. Tuli mieleen aiotaanko tätä konserttia julkaista…

Kysytty

Jari Sillanpää esiintyi olympiastadionila 16.8.2015 omassa juhlakonsertissaan, kun täytti 50-vuotta. Tuli mieleen aiotaanko tätä konserttia julkaista tallenteena (dvd) tai esittää televisiossa jollain kanavalla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyin asiaa Jari Sillanpään konserttien myyjältä. (info@jarisillanpää.com)
He vastasivat näin:
"Kaunis kiitos yhteydenotostasi.

Jarin Stadionkonsertista ei ikävä kyllä ole tämän hetkisten suunnitelmien ja tietojen valossa tulossa minkäänlaista tallennetta julkisuuteen.

Aurinkoa ja työniloa!

--
Ystävällisin terveisin,
Jari Sillanpää Info
Anne ja Peppe "

Pientä lievennystä voi tuoda Iltasanomien videokooste:
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1439775669370.html