Janet Evanovichin Stephanie Plum sarjaa on ilmestynyt 18 osaa englanniksi. Kajaanin kaupunginkirjastossa sarjasta on kahdeksanteen osaan asti, olisiko…

Kysytty

Janet Evanovichin Stephanie Plum sarjaa on ilmestynyt 18 osaa englanniksi. Kajaanin kaupunginkirjastossa sarjasta on kahdeksanteen osaan asti, olisiko mahdollista saada loputkin osat kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kajaanin kaupunginkirjastossa on olemassa kaikki tällä hetkellä suomennetut teokset. Kunhan osia suomennetaan lisää, niin ne varmasti hankintaan kirjastoon. Englanniksi ei ole mahdollista hankkia kaikkia osia ainakaan tällä hetkellä määrärahojen rajallisuuden vuoksi, mutta mahdollisuuksien mukaan yritetään hankkia englanninkielisiä teoksia lisää.