Jäljitän iskelmää, jossa lauletaan jatkuvasti Bumbudi bumbudi, se kertoo tohtorissa käynnistä, naisen sydän hakkaa niin hirveästi, ja tohtori tutkii häntä…

Kysytty

Hei

jäljitän iskelmää, jossa lauletaan jatkuvasti Bumbudi bumbudi, se kertoo tohtorissa käynnistä, naisen sydän hakkaa niin hirveästi, ja tohtori tutkii häntä. Naislaulaja lauloi sen ensin englanniksi, ja se on käännetty noin 50-60-luvulla suomen kielelle, myös nainen laulaa.

Auttaisivatkohan nämä vihjeet teitä? Kiitos yrityksestä!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen kappale on kaiketikin David Leen ja Herbert Kreztmerin säveltämä "Goodness gracious me" vuodelta 1960. Kappale sai suomeksi nimen "Voi hyvä tavaton". Suomenkieliset sanat ovat Sauvo Puhtilan käsialaa. Kappaleen levyttivät vuonna 1961 Esa Saario ja Maikki Länsiö sekä Brita Koivunen ja Eino Virtanen.

https://viola.linneanet.fi/vwebv/searchBasic