Jäi linkki pois edellisestä; joten kokeillaanpa uudestaan. Vuosia siis on yritetty tunnistaa mysteeribiisiä, eikä kukaan ole löytänyt oikeaa vastausta. Tässä…

Kysytty

Jäi linkki pois edellisestä; joten kokeillaanpa uudestaan.
Vuosia siis on yritetty tunnistaa mysteeribiisiä, eikä kukaan ole löytänyt oikeaa vastausta.
Tässä linkki:
https://www.youtube.com/watch?v=Os9pmCnw7iU

Aksentin perusteella on veikkailtu, että voisi olla suomalainen ja itsestäni kuulostaa todella tutulta, mutta en vain saa päähäni.

Vastaus

Vastattu

Mekään emme onnistuneet tunnistamaan laulua. Sitä on näköjään yritetty tunnistaa kyseisellä YouTube-kanavalla jo 12 vuoden ajan.

Laitan kysymyksen julkiselle puolelle näkyviin. Jos joku kysymyksen lukija tunnistaa kappaleen, niin tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.