Isäni kuoli. Hän on kirjoittanut useita kirjoja sekä kääntänyt suomeksi muutamia kirjoja. Mistä saan tietää (mm. perunkirjoitusta varten) onko jotakin…

Kysytty

Isäni kuoli. Hän on kirjoittanut useita kirjoja sekä kääntänyt suomeksi muutamia kirjoja. Mistä saan tietää (mm. perunkirjoitusta varten) onko jotakin kirjastoon/lainaamiseen liittyviä korvauksia tulossa ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taiteen Keskustoimikunnan alainen kirjailijoiden ja kääntäjien kirjastoapurahalautakunta jakaa vuosittain apurahoja ja avustuksia kirjailijoille ja kääntäjille. Lisätietoa osoitteesta http://www.taiteenkeskustoimikunta.fi/default.asp?WCI=wciFrames&strlang…