Ikivanha kirjastokorttini on aikojen kuluessa haalistunut niin, että alareunan kirjautumisessa vaadittavaa numerosarjaa on vaikea nähdä. Miten voin saada uuden…

Kysytty

Ikivanha kirjastokorttini on aikojen kuluessa haalistunut niin, että alareunan kirjautumisessa vaadittavaa numerosarjaa on vaikea nähdä.
Miten voin saada uuden? Kyseessä Helmet-kirjastojen kortti.

Vastaus

Vastattu

Kuluneen kirjastokortin tilalle saa uuden missä tahansa Helmet-kirjastossa. Ota kuluneen kortin lisäksi mukaan voimassa oleva, kuvallinen henkilötodistus. Käytössä kuluneen kirjastokortin korvaaminen uudella ei maksa mitään.

Kirjastossa käyvät henkilötodistukset: Henkilöllisyystodistukset | Helmet