Ikäihmisinä ja perussairaina olemme eristäneet itsemme kotiin. Pari kysymystä: Voiko lapsemme hakea meille kirjoja kirjastosta? Ovatko kirjat täysin…

Kysytty

Ikäihmisinä ja perussairaina olemme eristäneet itsemme kotiin. Pari kysymystä:
Voiko lapsemme hakea meille kirjoja kirjastosta?
Ovatko kirjat täysin turvallisia vai pitäisikö niiden pinnat jotenkin puhdistaa täällä kotona?

Vastaus

Vastattu

Lapsenne/läheisenne/tuttavanne voi hyvin itsekin käydä hakemassa ja varaamassa kirjoja, jos luovutatte tunnuslukunne ja kirjastokorttinne heille. Tunnusluku tosiaan on tärkeä. Jos ette muista tunnuslukua, kirjastoon voi soittaa ja voimme vaihtaa sen teille sitä kautta. Kirjat kiertää monien ihmisten kädessä, joten on ihan hyvä varmasti puhdistaa pinnat, jos haluaa olla erityisen huolellinen hygienian suhteen.