Ihmettelin, kun menin uusimaan nettiin lainojani, miksi eräpäiväksi oli merkitty 2.2.2010. Lainasin kirjat jo syyskuussa. Ovatko laina-ajat pidentyneet?

Kysytty

Ihmettelin, kun menin uusimaan nettiin lainojani, miksi eräpäiväksi oli merkitty 2.2.2010. Lainasin kirjat jo syyskuussa. Ovatko laina-ajat pidentyneet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet -kirjastojen laina-ajat eivät ole pidentyneet.

Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteistä Kallion ja Kannelmäen kirjastot ovat remontin vuoksi suljettu. Kannelmäen kirjasto avataan vuoden 2010 alussa. Kallion kirjaston remontin arvioitu valmistumisaika on tammikuun loppupuolella 2010.

Remontin vuoksi näiden kirjastojen aineistoilla on pidennetty laina-aika. Kannelmäen kirjaston aineiston eräpäivä on 02.02.2010 ja Kallion kirjaston aineistolla eräpäivä on 3.3.2010 .