Ihmettelen erästä asiaa, miten seuraavan laitteen saa lainattua lainaan?, kun sitä ei tietojen mukaan varata. Se olisi Kauniaisissa saatavilla 7vkauden lainaa…

Kysytty

Ihmettelen erästä asiaa, miten seuraavan laitteen saa lainattua lainaan?, kun sitä ei tietojen mukaan varata. Se olisi Kauniaisissa saatavilla 7vkauden lainaa.

Energiamittari / Fortum
linkki: http://haku.helmet.fi/iii/encore/search?formids=target&suite=def&reserv…

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Energiamittarin kuten myös muut lainattavat esineet saa lainaan ainoastaan käymällä kyseisessä kirjastossa paikan päällä.
Lainatut esineet pitää myös palauttaa siihen kirjastoon mistä ne on aikanaan lainannut.

Myös muissa Helmet-kirjastoissa on lainattavia energiamittareita, käytä hakusanaa "energiamittari".