Ihmettelemme äitini kanssa kermakon pohjassa olevaa leimaa. Onko kermakolla ja sokerilla mitään arvoa? Ovat ehkä jostakin 60-luvulta. Kysy.fi sivusto ohjasi…

Kysytty

Hei, ihmettelemme äitini kanssa kermakon pohjassa olevaa leimaa. Onko kermakolla ja sokerilla mitään arvoa? Ovat ehkä jostakin 60-luvulta.
Kysy.fi sivusto ohjasi tänne...

Vastaus

Vastattu

Ikävä kyllä meillä ei kirjastossa ole riittävää asiantuntemusta arvioida esineiden arvoa. Kuvassa näkyvät kermakot ovat kauniita ja ilmeisen hyvässä kunnossa, joten kyllä niille varmasti ostaja löytyy.
Antiikkiliikkeiden kautta on mahdollista saada hinta-arvioita vanhoista esineistä. Nykypäivänä he voivat vastata kyselyihin myös sähköpostitse.