Ihana kirjastonhoitaja!! Meinaa mennä hermo, en löydä mistään yo-tehtävien vastauksia, siis vanhojen tehtävien. Osallistun keskiviikkona reaalin kokeeseen ja…

Kysytty

Hei ihana kirjastonhoitaja!!
Meinaa mennä hermo, en löydä mistään yo-tehtävien vastauksia, siis vanhojen tehtävien. Osallistun keskiviikkona reaalin kokeeseen ja minulla on syksyn 2000 koe, mutta ei oikeita vastauksia, kaipaan erityisesti biologian vastauksia. Eihän ne ole mitenkään salaisia tietoja, olen hakenut vaikka millä keinoin, mistään ei löydy.. please help me...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuoden 2000 kysymyksiä tai vastauksia en ole löytänyt minäkään, mutta Realis-nimisessä kirjassa (Realis - uudistetun reaalikokeen opas. WSOY 1997) on ohjeita ja käytännön neuvoja reaali-kokeeseen. Kirjassa on myös esimerkinomaisesti kysymyksiä ja mallikkaita vastauksia.