"I have found it impossible to talk to anyone about my problems. I couldn’t face the embarrassment, and anyway I lack the courage. Any courage I had was…

Kysytty

"I have found it impossible to talk to anyone about my problems.
I couldn’t face the embarrassment, and anyway I lack the courage. Any courage I had was knocked out of me when I was young. But now, all of sudden I have a sort of desperate wish to tell everything to somebody."
Kuinkahan mennee tuo katkelma Roald Dahlin Matildasta suomeksi? Ja kuka on suomentaja?

Vastaus

Vastattu

Kyseinen kohta Roald Dahlin Matildan suomennoksesta (WSOY, 1990, useita lisäpainoksia) löytyy sivulta 195. Suomentaja on Eeva Heikkinen.

Saat suomennoksen sähköpostiisi.