Hyvää huomenta Oulusta! Löytyykö teiltä nuottia kappaleeseen KÄY OHITSEIN. Sen on laulanut Suomessa mm Laila Kinnunen ja Lea Laven. Sain Oulusta Walk on By …

Kysytty

Hyvää huomenta Oulusta!
Löytyykö teiltä nuottia kappaleeseen KÄY OHITSEIN. Sen on laulanut
Suomessa mm Laila Kinnunen ja Lea Laven.
Sain Oulusta Walk on By (Burt Bacharach) nuotin mutta se ei ollut sama melodia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On kaksi tunnettua Walk on By -nimistä laulua. Laila Kinnusen nimellä Käy ohitsein levyttämä laulu on Kendall Hayesin sävellys. Nuotit englanninkielisine sanoineen siihen löytyvät nuottikokoelmasta "Hits - 60-tal" (Warner/Chappell, 2002). Oheista linkistä näkyvät sen saatavuustiedot Outi-kirjastoista.
https://koha.outikirjastot.fi/cgi-bin/koha/opac-detail.pl?biblionumber=…

Suomenkielisenä "irtonuottina" laulu julkaistiin v. 1961. Tätä painosta on vain Kansalliskirjaston kokoelmissa. Maksullinen kopio nuotista lienee tilattavissa sieltä, missä tapauksessa tulee ottaa yhteys omaan kirjastoon.
https://www.finna.fi/Record/viola.288468