Hyvä kirjastonhoitaja; Onko Helena Anhavan runoja, varsinkin kokoelmaa "Kysy hiljaisuudelta itseäsi" käännetty englanniksi ja jos on, millä nimellä. Haluaisin…

Kysytty

Hyvä kirjastonhoitaja; Onko Helena Anhavan runoja, varsinkin kokoelmaa "Kysy hiljaisuudelta itseäsi" käännetty englanniksi ja jos on, millä nimellä.
Haluaisin vihjata siitä brittiystävälleni.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Helena Anhavan runoutta ei ole käännetty englannin kielelle. Kansallisbibliografiasta kävi ilmi, että hänen runojaan on kyllä käännetty viroksi, ruotsiksi ja venäjäksi.