Hyvä kirjastonhoitaja, etsin Kosti Sirosen kirjoitusta, jonka otsikko oli muistaakseni "Kuka lohduttaisi kirjoittajaohjaajaa". Artikkeli on ilmestynyt…

Kysytty

Hyvä kirjastonhoitaja,
etsin Kosti Sirosen kirjoitusta, jonka otsikko oli muistaakseni "Kuka lohduttaisi kirjoittajaohjaajaa".

Artikkeli on ilmestynyt mahdollisesti 70-luvun lopulla tai 80-luvun alkupuolella luovaa kirjoittamista käsittelevässä kirjassa tai kirjasessa, joka saattaa olla Oriveden opiston julkaisuja.

Vastaus

Vastattu

Kosti Sirosen juttu "Kuka lohduttaisi ohjaajaa?" kuuluu Juhani Ihanuksen toimittamaan teokseen Kantavat sanat (Kirjastopalvelu, 1989).