Huomenta. Miten voin lisätä laina-aikaa jo lainattuihin kirjoihin?

Kysytty

Huomenta. Miten voin lisätä laina-aikaa jo lainattuihin kirjoihin?

Vastaus

Vastattu

Kirjaudu verkkokirjastoon https://vaski.finna.fi/  ja valitse yläpalkin pudotusvalikosta sivu "Lainat". Jos kirjauduit verkkokirjaston etusivulta, avautuu sivu automaattisesti. Valitse rastittamalla uusittavat lainat ja klikkaa painiketta "Uusi valitut lainat". Voit uusia lainasi viisi kertaa, mikäli niihin ei kohdistu varauksia. Voit uusia lainasi myös soittamalla omaan kirjastoosi. Yhteystiedot ja aukioloajat löydät etusivulta ja kohdasta "Kirjastot.".