Otsikko
Huomenta, haluaisin saada kirjan Vanha Saarijärven historia, mutta se on vain Saarijärvellä. Voinko saada sen teidän kautta tänne Jyväskylän pääkirjastoon?…

Kysytty

Huomenta, haluaisin saada kirjan Vanha Saarijärven historia, mutta se on vain Saarijärvellä. Voinko saada sen teidän kautta tänne Jyväskylän pääkirjastoon?
Kauanko kestää ja maksaako?

Vastaus

Vastattu

Tarkoitatkohan teosta Vanhan Saarijärven historia (tekijöinä mm. Reino Kallio ja Matti Huurre)? Tästä teoksestä löytyy vuoden 1972 ja 1987 painokset myös Jyväskylän kaupunginkirjastosta. Voit tehdä siihen maksuttoman varauksen.