Huomasin, että mikrofilmattuna löytyy Kajaani -lehden numeroita. Etsin juttua "Enewald G. Kajaanin linnassa olleet vangit" numerosta 122/1942. Huomasin että…

Kysytty

Huomasin, että mikrofilmattuna löytyy Kajaani -lehden numeroita. Etsin juttua "Enewald G. Kajaanin linnassa olleet vangit" numerosta 122/1942. Huomasin että olette mikrofilmanneet, mutta löytyykö verkkoaineistona tms.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Artikkeleita ei ole digitoitu verkkoon, mutta skannasin sen. Ohessa liitteenä. Mikrofilmin laatu ei ole kovin, hyvä, mutta jospa siitä saa selvän.