Huomasin, että kirjastosta on saatavilla Elisabeth Cleven kirja Pidä isää kädestä! kaksivuotias kriisiterapiassa, mutta ruotsiksi. Onko suomennettua kirjaa…

Kysytty

Huomasin, että kirjastosta on saatavilla Elisabeth Cleven kirja Pidä isää kädestä! kaksivuotias kriisiterapiassa, mutta ruotsiksi. Onko suomennettua kirjaa tulossa kirjastoihin ja milloin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Cleve, Elisabeth
Pidä isää kädestä! : Kaksivuotias kriisiterapiassa
Helsinki : WSOY, 2005
ISBN 951-0-30167-1 (nid.)

kirjaa on tulossa tämän hetkisten tietojen mukaan 22 kappaletta Helsingin kaupunginkirjastoon. Kirjat on tilattu tammikuussa, mutta ne eivät ole vielä saapuneet hankinta- ja luettelointiosastolle.

Tarkkaa aikaa kirjojen saapumiselle ja lainakuntoon käsittelylle ei voida antaa, tilannetta kannattaa seurata HelMet-aineistohaun kautta ( http://www.helmet.fi )