Https://www.kirjastot.fi/kysy/mikahan-otokka-kyseessa-ei-kai?language_content_entity=fi SEHÄN ON PUNKKI! Eikö se ole pahempi asia kuin lude?! Ainakin punkkien…

Kysytty

https://www.kirjastot.fi/kysy/mikahan-otokka-kyseessa-ei-kai?language_c…

SEHÄN ON PUNKKI!

Eikö se ole pahempi asia kuin lude?! Ainakin punkkien levittämistä taudeista varoitellaan uutisissa ja radiossa.

Vastaus

Vastattu

Kuvan otuksella näyttäisi olevan kolme jalkaparia ja tuntosarvet. Punkilla on neljä jalkaparia. Sillä perusteella eläin taitaa kuitenkin olla lude.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit