Otsikko
Olen alkanut menestyä pelatessani nettishakkipeliä entistä enemmän?

Kysytty

Olen alkanut menestyä pelatessani nettishakkipeliä entistä enemmän? Onko se oletettavasti edistymistä taidoissaan vai onko laskeeko peli automaattisesti vaikeustasoa, jos huomaa, ettei ko. ip ole hyvä shakissa

Vastaus

Vastattu

Luultavasti olet joka tapauksessa edistynyt, jos olet pelannut paljon. On vaikea tietää, miten peli on ohjelmoitu, sitä pitäisi kysyä tekijöiltä.

Oletko tutustunut shakkikirjoihin? Niitä löytyy paljon kirjastosta ja niistä saa tietoa ja hyviä vinkkejä. Tässä sinulle hakutulos Keskikirjastojen shakkikirjoista, https://keski.finna.fi/Search/Results?limit=0&filter%5B%5D=~format%3A%2…