Hirvenhoukutteluun liittyvää materiaalia. Mielitietty olisi Gunnar Sundh. Mies teki videokasetin ja C-kasetin ja oppaankin asiasta noin 1985? Ja joskus olen…

Kysytty

Hirvenhoukutteluun liittyvää materiaalia. Mielitietty olisi Gunnar Sundh. Mies teki videokasetin ja C-kasetin ja oppaankin asiasta noin 1985? Ja joskus olen siitä kuulun puhuttava, mutten ole livenä nähnyt. Taitaa olla tänäpäivänä jopa CD-levyksikin käännetty.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulun kaupunginkirjastosta on valitettavasti jouduttu poistamaan Gunnar Sundhin ”Hirven houkuttelu” kasetti ja video. Lahden kaupunginkirjastossa näyttäisi olevan vielä jäljellä kirja ja c-kasetti. Se on tällä hetkellä lainassa. Videota on ainoastaan Kemijärven kaupunginkirjastossa, lainassa sekin. Kaukolainapyynnön voitte jättää lähimpään kirjastoon. Netiltä löytyi metsästäjän erikoisliike Raimo Olkkonen Oy, jossa on tuotetta on myytävänä http://www.raimoolkkonen.fi/houkuttelu.htm . Gunnar Sundhin omat sivut ovat osoitteessa http://www.jaktochnatur.com/ . Siellä mainitaan myös CD, mutta tuotteet ovat ruotsinkielisiä.