Heyyyyy Tiedättekö onko millään kustantamolla aikeensa suomentaa Seven Husbands of Evelyn Hugo?

Kysytty

Heyyyyy
Tiedättekö onko millään kustantamolla aikeensa suomentaa Seven Husbands of Evelyn Hugo?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Gummerus julkaisi suomeksi Taylor Jenkins Reidin edellisen teoksen Daisy Jones & The Six, joten mitä suurimmalla todennäköisyydellä he jatkavat kirjailijan tuotannon kääntämistä, jos vain kysyntää riittää. Kevään uutuuksissa ei kirjaa vielä ole mutta syksyllä tai ensi vuoden keväällä kirjaa voi odotella. Voit kysellä Gummerukselta tarkemmin.

Täältä löytyy yhteydenottolomake: https://www.gummerus.fi/fi/ota-yhteytta/