Heti alkuun; ISO kiitos hienoista elokuvailtapäivistä Pääkirjaston Auditoriossa! Kysymykseni koskee sitä, että mistä esim sähköisesti saa tietoa tulevista…

Kysytty

Heti alkuun; ISO kiitos hienoista elokuvailtapäivistä Pääkirjaston Auditoriossa!
Kysymykseni koskee sitä, että mistä esim sähköisesti saa tietoa tulevista elokuvista? Yritin löytää sivuiltanne, mutten onnistunut.
Sattumalta itsekin leffaesitteen löysin.
Kiitos ystävällisestä palvelusta ja kaunista syksyä!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tekijänoikeudet estävät meitä mainostamassa elokuvaesityksiämme verkossa ja lehdissä. Kirjastoista on saatavana kauden elokuvista lista.

0 ääntä

Kommentit

Loistavaa! Saisimmepa me kysymys-vastaus-palstan lukijat tietää vielä, minkä paikkakunnan pääkirjastosta on kysymys.

Kyse on Kouvolan pääkirjastosta. Kysy kirjastonhoitajalta -palvelua uusitaan vuoden 2018 vaihteen tienoilla. Uudistuksessa lisätään näkyviin vastaukseen vastaajakirjasto.