Herra Jackin ihmeellinen huone (The Man with a maid) on anonyymi kirjoitus. Onko tämän kirja olemassa turkin kielellä? Jos on mikä sen nimi on?

Kysytty

Herra Jackin ihmeellinen huone (The Man with a maid) on anonyymi kirjoitus. Onko tämän kirja olemassa turkin kielellä?
Jos on mikä sen nimi on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asian selvittämisen tekee vaikeaksi se, että tekijä on anonyymi eli tekijää ei tiedetä. Koska kirjan mahdollisesta turkinkielisestä nimestä ei ole tietoa eikä tekijän nimeä ole, ei käännöksen olemassaoloakaan voi varmistaa. Vaikuttaa kuitenkin siltä, ettei käännöstä ole, ainakaan sitä ei eri tietokannoista englanninkielisellä nimellä haettaessa löytynyt.