Helsingin sanomien Kuukausiliitteessä oli "joskus" juttu, jossa kuljettiin Helsingin keskustassa ja mietittiin, minkälaista paikalla oli ollut silloin kuin…

Kysytty

Helsingin sanomien Kuukausiliitteessä oli "joskus" juttu, jossa kuljettiin Helsingin keskustassa ja mietittiin, minkälaista paikalla oli ollut silloin kuin oltiin luonnontilassa. Kluuvinlahden rannat yms. Mikä oli vuosikerta ja lehti?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilkka Malmbergin artikkeli Koskematon Helsinki ilmestyi Helsingin Sanomien kuukausiliitteessä helmikuussa 2004 (2/2004). Artikkelissa pohdittiin millainen Helsinginniemi olisi, jos kaupunkia ei olisi rakennettu.

Lähde: Aleksi