Helmetistä lainattu E-kirja ei avaudu Acerin tabletilla (Android-järjestelmä). Saan kirjan omalle PC:lleni (Windows7) ja siellä se avautuu ja on luettavissa…

Kysytty

Helmetistä lainattu E-kirja ei avaudu Acerin tabletilla (Android-järjestelmä). Saan kirjan omalle PC:lleni (Windows7) ja siellä se avautuu ja on luettavissa normaalisti Adobe digidal edition-ohjelmassa. Kirjan saa siirrettyä myös tabletille, mutta se siinä se ei avaudu. Muuiden Ellibibisltä ostettujen e-kirjojen kanssa tällaista ongelmaa ei ole. Eikä muualtakaan ostettujen e-kirjojen kanssa. Tabletti on autorisoitu samalle Adobe digital edition tililleni kuin PC:kin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sinun kannattaa ottaa yhteyttä suoraan Ellibsin tukeen. HelMet-verkkokirjaston etusivulla on linkki "Lainaa e-kirja". Kirjaudu sen kautta Ellibsiin omalla kirjastokortin numerollasi ja pin-koodillasi, jolloin pääset Ellibsin etusivulle. Sivun vasemmassa laidassa on linkki "Yhteydenottolomake". Lomaketta täyttäessäsi valitse vastaanottajaksi Ellibsin tuki. Toivottavasti ongelma ratkeaa sitä kautta.