Helmetistä ei löydy hakusanalla lierihattu mitään. Mistä kirjasta löydän lierihatun ompelukaavan?

Kysytty

Hei,

Helmetistä ei löydy hakusanalla lierihattu mitään. Mistä kirjasta löydän lierihatun ompelukaavan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjoja ei useinkaan luetteloida niin tarkkaan, että tieto sisällöstä löytyisi tietokannan kautta. Hakupalvelu Finnan kautta löytyy mm. lehtiartikkeleita. Ainakin alla mainituissa on ohjeita mm. lierihatun tekoon:

- Sydänpusero ja lierihattu / Kauneimmat käsityöt, 2006, nro 3

- Sininen lierihattu / kauneimmat käsityöt, 2008, nro 3

- Lierihattu ja rannekkeet / kauneimmat käsityöt, 2007, nro 5

- Lierihattu / Kotiliesi käsityö, 2017, nro 4

- Hellehatut / Kauneimmat käsityöt, 2014, nro 4