Helmetin kirjoja tutkiessani huomasin, että feminismistä kirjoittavat useimmiten naiset. Onko kukaan mies kirjoittanut mitään tunnetumpaa teosta aiheesta?

Kysytty

Helmetin kirjoja tutkiessani huomasin, että feminismistä kirjoittavat useimmiten naiset. Onko kukaan mies kirjoittanut mitään tunnetumpaa teosta aiheesta?