Helmet.fi on mainostanut että elokuussa voi järjestää tapahtumia kirjastossa.

Kysytty

Helmet.fi on mainostanut että elokuussa voi järjestää tapahtumia kirjastossa. SAM suomi Amerikka yhdistys on järjestämässä 100-vuotis valikuvanäyttelyä ja kirjasto olisi ideaalinen paikka.

Vastaus

Vastattu

Otamme todella mielellämme kaikenlaisia näyttelyitä ja tapahtumia Helmet-kirjastoihin.

Koska kirjastot ovat hieman eri kokoisia ja niiden tapahtumakalenterit ovat eri tavalla täyttyviä, kannattaa ottaa yhteyttä suoraan siihen tai niihin kirjastoihin, joissa haluaa tapahtumanasa järjestää.

Kirjastojen yhteystietoja löytyy mm. Helmet sivustolta kohdasta kirjastot ja palvelut. https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut