HelMet E-kirjastossa on kohta kielikurssit, jota kokeilin ja hyväksyin sopimusehdot ja menin tutustumaan yhteen Promentorin kielikurssiin, mutta tekstin mukaan…

Kysytty

HelMet E-kirjastossa on kohta kielikurssit, jota kokeilin ja hyväksyin sopimusehdot ja menin tutustumaan yhteen Promentorin kielikurssiin, mutta tekstin mukaan se on maksullinen. Eli kysymys on: ovatko e- kielikurssit maksullisia vai maksuttomia kirjaston asiakkaalle? Tämä tieto olisi varmaan hyvä mainita jossain selkeästi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto ei ole tilannut kaikkia Promentorin kielikursseja. Kirjastokortilla ovat käytettävissä sivun ylälaidan Aktiiviset kurssit. Muut kurssit ovat maksullisia.