Hejsan, Mistä löydän kätevimmin Aftonbladetin ja Iltasanomien tämän vuoden numerot kätevimmin?

Kysytty

Hejsan,
Mistä löydän kätevimmin Aftonbladetin ja Iltasanomien tämän vuoden numerot kätevimmin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kätevimmin Aftonbladetin ja Ilta-Sanomien artikkelit löytyvät tietokannoista. Aftonbladet sisältyy Mediearkivet -tietokantaan ja Ilta-Sanomat Helsingin Sanomien Arkisto-hakuun. Molemmat toimivat hakusanaperiaattella. Rajauksen voi tehdä päivämäärän mukaan. Molemmissa palveluissa on useampia lehtinimikkeitä, mutta haun voi rajata vain haluttuihin nimikkeisiin.

HS:n Arkisto on käytössä Helsingin kaupunginkirjaston virkailijapäätteiltä. Käytöstä lisää sivulla http://www.lib.hel.fi/Page/df5541ef-6ce5-4c78-af65-b5c3e0b982e4.aspx

Mediearkivet on käytössä Helsingin kaupunginkirjaston asiakastyöasemilta.

Painettu Ilta-Sanomat kuuluu Pasilan kirjaston kokoelmiin, joka paperilehtinä tai vanhemmat numerot mikrofilmijäljenteinä.

Tarkista myös löytyvätkö ao. lehdet oppilaitoksesi kirjaston tietokannoista ja/tai Nelliportaalista.