Heissan! Kesken Ilona Andrewsin kirjasarjan lukemisen, huomasin lisenssinne seuraavaan sarja kirjaan vanhentuneen. Kuinka te uusitte noita lisenssejä, millä…

Kysytty

Heissan!

Kesken Ilona Andrewsin kirjasarjan lukemisen, huomasin lisenssinne seuraavaan sarja kirjaan vanhentuneen. Kuinka te uusitte noita lisenssejä, millä aikataululla vai uusitteko niitä laisinkaan?

Luen Overlookin kautta, kyseessä: Ilona Andrews, Wildfire.

Kiitos jo etukäteen vastauksestanne.

Vastaus

Vastattu

Wildfire-kirjaan on ostettu uusi lisenssi tällä viikolla, joten kirja on taas varattavissa.

Osa Overdriven kirjoista on hankittu kokoelmaan pysyvästi ja osa määräaikaisesti. Määräaikaisia lainausoikeuksia pyritään uusimaan, jos kirjoihin on varausjonoa tai niillä on muuten kysyntää.

Overdriven tilaukset tehdään yleensä kerran kuussa, joten pieniä katkoksia saattaa käyttöoikeuksiin tulla.