Heips Mistä löytäisin Schubertin D-duuri jousikvinteton? Asun Hämeenlinnassa mutta joko en löydä tai sivistykseni ei riitä levyn löytämiseen paikallisesta…

Kysytty

Heips

Mistä löytäisin Schubertin D-duuri jousikvinteton? Asun Hämeenlinnassa mutta joko en löydä tai sivistykseni ei riitä
levyn löytämiseen paikallisesta kirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kokoelmista ei löydy Franz Schubertilta D-duuri kvintettoa, jollaista en teosluettelostakaan löydä. Täältä löytyy vain Schubertin C-duuri kvintetto (D956) kahdelle viululle, alttoviululle ja kahdelle sellolle sekä A-duuri kvintetto (D667) pianolle, jousitriolle ja kontrabassolle (Forelli).