Heippa, Haluaisin kuunnella Aki Hintsan voittamisen anatomia äänikirjana. Mutta olisiko siitä jotain sellaista sähköistä versiota, johon ei tarvitse cd:itä,…

Kysytty

Heippa,

Haluaisin kuunnella Aki Hintsan Voittamisen anatomia äänikirjana. Mutta olisiko siitä jotain sellaista sähköistä versiota, johon ei tarvitse cd:itä, että voisin kuunnella kirjan puhelimellani?

Olen Vaski-kirjastoon kuuluva, minulla on Turun kaupungin kirjaston kirjastokortti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aki Hintsan Voittamisen anatomia (2016) kuuluu sähköisenä äänikirjana myös sinun kirjastoverkkosi kokoelmiin. Tällä hetkellä äänikirjaa ei ole saatavana, mutta voit tehdä siitä varauksen. Varaamiseen ja lainaamiseen tarvitset kirjastokortin ja siihen liitetyn pin-koodin. Lisää tietoa ja ohjeita lainaamisesta löydät e-kirjaston sivuilta. Tarvittaessa voit pyytää myös opastusta omasta lähikirjastostasi

https://www.ellibslibrary.com/book/9789510426500