Haussa suomenkielinen kappale. Ei muistoa esittäjästä, muuten kuin että tod. näk. oli miespuolinen. Kauniit lyriikat, melankolinen, melkein pessimistinen…

Kysytty

Haussa suomenkielinen kappale. Ei muistoa esittäjästä, muuten kuin että tod. näk. oli miespuolinen. Kauniit lyriikat, melankolinen, melkein pessimistinen tunnelma, kuvasi kerrostalon eri asukkaiden päivittäisen elämän vaikeuksia (ikkunoiden läpi katsottuna? Epävarma muistikuva: asukkaisiin lukeutui mm. yh-äiti ja joku alkoholisti\huumeongelmainen?) Mahdollisesti syksyyn tai talveen sijoittuva? Musiikillisesti kohtalaisen hidas. Kuultu n. 2012-2013, mutta tod.näk. jonkin verran/huomattavasti vanhempi.

Vastaus

Vastattu

Kuulostaa kovasti Miljoonasateen kappaleelta 506 ikkunaa. Siinä ikkunanpesijä tarkkailee kerrostalon asukkaita. Kertosäkeessä lauletaan : "Mä ikkunoita putsailen...".

0 ääntä

Kommentit

Voisko olla Hectorin Kaikki tahtoo rakastaa?