Haussa näihin tuntomerkkeihin sopiva elokuva (trilleri tai toimintaleffa varmaankin): - Miespäähenkilö - Takautumina tai välähdyksinä nähdään nainen metsässä…

Kysytty

Haussa näihin tuntomerkkeihin sopiva elokuva (trilleri tai toimintaleffa varmaankin):

- Miespäähenkilö
- Takautumina tai välähdyksinä nähdään nainen metsässä kahden lapsen kanssa, ja sotilasjoukko yllättää heidät
- Päähenkilö on ehkä kostoretkellä tai palkattu johonkin, mutta ammuskelua muistelisin sisältäneen
- Lopussa selviää, että nainen metsässä oli päähenkilön sisko ja hänet lapsineen ammuttiin ja haudattiin joukkohautaan
- Päähenkilö tappoi sisarensa murhaajan

Elokuva ei liene kovin vanha, 2000-luvulta todennäköisesti ainakin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aivan täysin näihin tuntomerkkeihin osuvaa elokuvaa ei löytynyt. Paljon samanlaisia elementtejä sisältää elokuva Nuori Hannibal (Hannibal Rising) vuodelta 2007. Tiivistelmän elokuvan juonesta voit lukea esimerkiksi Wikipedia-artikkelista https://fi.wikipedia.org/wiki/Nuori_Hannibal_(elokuva)

0 ääntä

Kommentit

Ei ollut tämä. Etsimäni elokuva sijoittui mielestäni ihan nykyaikaan, ei noin "kaukaiseen" menneisyyteen.