Otsikko
Hankitteko teoksen Kasvio, A & al.: "Kehittäminen arjen voimavaraksi". 1999, julkaisja Tampereen yliopisto. Mikäli julkaisu hankitaan, milloinkahan se on…

Kysytty

Hankitteko teoksen Kasvio, A & al.: "Kehittäminen arjen voimavaraksi". 1999, julkaisja Tampereen yliopisto. Mikäli julkaisu hankitaan, milloinkahan se on lainattavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikkea Suomessa julkaistua kirjallisuutta ei hankita Helsingin kaupunginkirjastoon. Yliopistojen julkaisemat tutkimukset, jotka eivät ole tarkoitettukaan kovin suurelle yleisölle, ovat varmimmin saatavissa yliopistojen kirjastoista.

Kysymäsi Antti Kasvion tutkimus käsittelee kuitenkin toimintatapojen kehittämistä Helsingin kaupungin työpaikoilla, joten kirja on hankittu kirjastoon. Saatavuustiedot löytyvät Plussa-aineistotietokannasta www.libplussa.fi