Hankitaanko tähän tämä vaadittava kirjastokortti mistä, normi kivajalka kirjastosta? paljonko palvelu maksaa jos kirjoja vaikka kuuntelee?

Kysytty

Hankitaanko tähän tämä vaadittava kirjastokortti mistä, normi kivajalka kirjastosta? paljonko palvelu maksaa jos kirjoja vaikka kuuntelee?

Vastaus

Vastattu

Kirjastokortin saat mistä tahansa Lastukirjaston (Lahti ja Päijät-Häme) kirjastotoimipisteestä rekisteröitymällä asiakkaaksi. E-aineistojen käyttö Lastukirjastojen kirjastokortilla on maksutonta.
Rekisteröityäksesi
-    ilmoita osoitteesi ja esitä voimassaoleva kuvallinen henkilötodistus (esim. passi tai ajokortti)
-    täytä ilmoittautumislomake. Lomakkeen voi täyttää sähköisesti tai kirjastossa.
Lisätietoja: https://lastu.finna.fi/Content/info#librarycard