Hankin juuri HDMI-kaapelin, mutta en tiedä kuinka saan sen toimimaan. Tarkoituksena olisi katsoa tietokoneesta tulevaa liikkuvaa kuvaa tv-vastaanottimen kautta.

Kysytty

Hankin juuri HDMI-kaapelin, mutta en tiedä kuinka saan sen toimimaan. Tarkoituksena olisi katsoa tietokoneesta tulevaa liikkuvaa kuvaa tv-vastaanottimen kautta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HDMI-kaapeli tarvitsee sekä tietokoneestasi että TV:stäsi HDMI-liittännäispaikan.

Windows 7 -ohje "Tietokoneen kytkeminen televisioon"

1.Sammuta tietokone ja siirrä se riittävän lähelle televisiota. Irrota näyttö, mutta jätä hiiri ja näppäimistö kiinni tietokoneeseen.
2.Kytke sopiva johto tietokoneen lähtöportista television tuloliitäntään.
3.Kytke virta televisioon ja aseta se tietokoneen lähtöliitäntää vastaavalle kanavalle. Tutustu tarvittaessa television käyttöoppaaseen.
4.Käynnistä tietokone.

Lisäohjeita:
http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows7/Connect-your-computer-to-a-…