Haluttaisi tietää näin jalkapallon MM-kisoja seuranneena, että mitä ottelun tuomari kirjoittaa siihen keltaiseen tai punaisieen korttiin, kun hän antaa…

Kysytty

Hei! Haluttaisi tietää näin jalkapallon MM-kisoja seuranneena, että mitä ottelun tuomari kirjoittaa siihen keltaiseen tai punaisieen korttiin, kun hän antaa jollekin pelaajalle varoituksen tai ajaa ulos. Varmaan numeron, mutta onkohan se kortti valmis kaavake vai puhdas blanko, johon tuomari saa "oman pään" mukaan kirjoittaa tietonsa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei

Tuomari varoittaa pelaajaa rikkeestä keltaisella kortilla ja pelaaja suljetaan ottelusta punaisella kortilla. Tuomari ei kirjoita korttiin vaan muistivihkoonsa annetun kortin ja pelaajan tiedot.

Voit tutustua tarkemmin jalkapallon sääntöihin Suomen Palloliiton Jalkapallon säännöt pdf:n kautta:
http://www.palloliitto.fi/sites/default/files/liitteet/jalkapallosaanno…