Otsikko
Haluisin saada viimeisen kuuden vuoden ajalta kaikki Tomi Leivo-Jokimäen kolumnit koottuna Satakunnan Kansasta. MIten tällainen onnistuisi?

Kysytty

Hei! Haluisin saada viimeisen kuuden vuoden ajalta kaikki Tomi Leivo-Jokimäen kolumnit koottuna Satakunnan Kansasta. MIten tällainen onnistuisi?

Vastaus

Vastattu

Porin kaupunginkirjastossa voit käyttää ePress-palvelua, jossa on Satakunnan Kansat vuodesta 2018 lähtien. Vanhempia vuosikertoja voit lukea mikrofilmeiltä, jotka löytyvät lehti- ja musiikkiosastolta (puh. 044- 701 5823) kirjaston toisesta kerroksesta. Sekä ePress-palvelusta että mikrofilmeiltä voi tulostaa artikkeleita.