Haluasin tietää pystyisinkö saamaan kesätöitä kirjastosta, vantaalt? täytän kesällä 14 ja olisin todella kiinnostunut kesätöistä kirjastossa. Missä on hakemus…

Kysytty

Haluasin tietää pystyisinkö saamaan kesätöitä kirjastosta, vantaalt?
täytän kesällä 14 ja olisin todella kiinnostunut kesätöistä kirjastossa.
Missä on hakemus kesätöihin???(:

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vantaan kaupungin sivulta http://www.vantaa.fi/i_perusdokumentti.asp?path=1;14800;39247 löydät tiedot kesätyöpaikan hakemisesta. Tämän vuoden osalta hakuaika kirjastojen kesätyöhön on ollut 25.1.-28.2.2011 eli se on ikävä kyllä jo ohi.