Haluasin hakea kirjastonhoitaja työt. Voisitteko ystävällisesti ottaa minun yhteyttä. Kysymys:Mistä voi hakea kirjastonhoitaja työpaikka?

Kysytty

Haluasin hakea kirjastonhoitaja työt. Voisitteko ystävällisesti ottaa minun yhteyttä. Kysymys:Mistä voi hakea kirjastonhoitaja työpaikka?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos olet kiinnostunut työpaikasta Helsingin kaupunginkirjastossa sinun tulisi ottaa yhteyttä pääkirjastossa, Pasilassa, olevaan henkilöstöyksikköön. Työhönottajana toimii Pirkko Saarinen puh. 310 85508

Työministeriön nettisivuilla http://www.mol.fi on myös mahdollisuus ilmoittautua työnhakijana yleisesti.