Haluan varmistaa, pitääkö paikkansa että Markku Envallin aforismikokoelmassa Rakeita on aforismi "Ihminen on toisista ihmisistä tehty." Jos sanamuoto on jokin…

Kysytty

Haluan varmistaa, pitääkö paikkansa että Markku Envallin aforismikokoelmassa Rakeita on aforismi "Ihminen on toisista ihmisistä tehty." Jos sanamuoto on jokin toinen, saanko tietää sen. Milloin Rakeita on ilmestynyt?

Vastaus

Vastattu

Markku Envallin aforismikokoelma "Rakeita" on ilmestynyt 1983, kustantaja on WSOY. Sivulla 47 on kysymäsi aforismi

"Ihminen on toisista ihmisistä tehty".