Haluan tulostaa kirjaston koneella kirjaston tulostimeen.Missä lataan saldoa että voin tulostaa yli 10 sivua..

Kysytty

Haluan tulostaa kirjaston koneella kirjaston tulostimeen.Missä lataan saldoa että voin tulostaa yli 10 sivua..

Vastaus

Vastattu

Tulostussaldoa voit ladata kaikissa Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteissä missä on tulostusmahdollisuus. Kaikissa asiakaspalvelupisteissä ei ole kassaa käytössä, mutta joka kirjastossa on vähintään yksi asiakaspalvelupiste, jossa maksujen maksaminen ja tulostussaldon lataaminen onnistuu. Monissa kirjastoissa voi maksaa ainoastaan kortilla ja/tai Mobile Paylla, muutamissa kirjastoissa myös käteisellä.

1 ääntä

Kommentit

Voisiko palvelua saada tälle vuosituhannelle Helsingissäkin pikku hiljaa...