Haluan tietää, milloin digitalkkari on paikalla Käpylän kirjastossa? Voiko ajan varata netissä hänelle? Se olisi kätevintä, ei tarvitsisi aina soittaa...

Kysytty

Haluan tietää, milloin digitalkkari on paikalla Käpylän kirjastossa? Voiko ajan varata netissä hänelle? Se olisi kätevintä, ei tarvitsisi aina soittaa...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston digitalkkareille ei voi varata aikaa netissä. Tämä koskee siis myös Käpylän digitalkkaria. Teidän on parasta soittaa suoraan Käpylän kirjastoon (puh. 09 310 85061) ja sopia ajasta henkilökohtaisesti.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kapylan_kirjasto/Palve…