Haluan tietää lahtelaisesta jalkapallosta enemmän. Mistä teoksesta/teoksista saa lisätietoa?

Kysytty

Hei.
Haluan tietää lahtelaisesta jalkapallosta enemmän.
Mistä teoksesta/teoksista saa lisätietoa?
Jari Litmasesta kertovat teokset ovat hyllyssä.
Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin näissä teoksissa käsitellään lahtelaista jalkapalloa:

Reippaat sata vuotta / Jouko Heinonen

Reippaassa myötätuulessa / toimittanut Jarmo Mäkeläinen

On Kulma kunkku kuitenkin... Kulman pallon historiaa /  Antti Paavilainen

Eteenpäin, ylöspäin : FC Kuusysin tarina 1934-2009 / Jukka Airo

Reipas 125 : lahtelaisen Reipas-yhteisön juhlakirja / Timo Taulo

Banaanipotku / Kai Pahlman

LPM:stä - Kuusysiin, 1934-1984  / Palloseura Lahti-69

Näistä helsinkiläisen, mutta Lahden Reippaassa lähes koko uransa pelanneen Kai Pahlmanin muistelmateos Banaanipotku löytyy Helmet-kirjastoista: http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2069437