Haluan Pasilan kirjastossa olevan kirjan tulevan Iso Omenan kirjastoon.

Kysytty

Haluan Pasilan kirjastossa olevan kirjan tulevan Iso Omenan kirjastoon. Miten pystyn hoitamaan asian verkossa, niin että kirja tulisi Pasilan kirjastosta Iso Omenan kirjastoon. Onko se maksullista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli kirjastokorttiisi on liitetty nelinumeroinen pin-koodi eli tunnusluku, voit tehdä varauksen kirjasta Helmetissä. Kirja toimitetaan sinulle valitsemaasi noutokirjastoon. Varaus tarttuu vapaana olevaan niteeseen, joka voi olla muuallakin kuin Pasilan kirjastossa. Varaaminen on maksutonta.

Voi lukea lisää varaamisesta alla olevasta linkistä.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_ja_lainaaminen(37)