Haluan ostaa kirjan: Kirjallinen piiriperunankuoripaistoksen ystäville: Barrows Annie, Shaffer Mary Ann ilmestynyt suomeksi 2010

Kysytty

Haluan ostaa kirjan: Kirjallinen piiriperunankuoripaistoksen ystäville: Barrows Annie, Shaffer Mary Ann ilmestynyt suomeksi 2010

Vastaus

Vastattu

Hei,

Pikaisella etsimisellä kirjaa näyttäisi löytyvän ainakin antikvariaateista. Kirjastot myyvät myös poistokirjoja, mutta niitä ei voi varata itselleen ostettavaksi. Kirjaston kirjoja poistetaan esimerkiksi huonon kunnon tai kappalemäärän vähentämisen takia.

Mutta lainaksi kyllä saat kyseisen kirjan monestakin kirjastosta ja varaamalla saat sen haluamaasi kirjastoon.